️نشست آموزشی و تبادل نظر با حضور معاون محترم بازرگانی، مسئولان واحدهای فروش و جمعی از فروشندگان فروشگاههای زنجیرهای شباهنگ برگزار شد.
️این نشست با هدف ارتقای سطح خدمات فروشگاهی، بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، افزایش اثربخشی فعالیتهای فروش و تقویت تعاملات درونسازمانی تشکیل گردید.
در ابتدای جلسه، معاون بازرگانی شرکت تعاونی شباهنگ ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند کارکنان و فروشندگان در جهت تحقق اهداف سازمانی، بر اهمیت رعایت اصول مشتریمداری، نظم در ارائه خدمات و نقش مؤثر فروشندگان در ارتقای جایگاه برند شباهنگ تأکید کرد.
در ادامه، حاضرین به طرح دیدگاهها و تبادل تجربیات خود در زمینه بهبود روشهای فروش، ارتقای کیفیت خدمات و راهکارهای مؤثر برای افزایش رضایت مشتریان پرداختند.