به مناسبت انتخاب مدیر جدید سازمان جهاد کشاورزی شهرستان شهریار ، مدیرعامل،قائم مقام، بازرسین و اعضای محترم هیات مدیره شرکت تعاونی شباهنگ با وی دیدار و به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تعاونی روستایی شباهنگ شهریار :

صبح روز دوشنبه 06/09/1402 مدیرعامل،قائم مقام، بازرسین و جمعی از اعضای محترم هیات مدیره شرکت تعاونی روستایی شباهنگ شهریار با آقای دالوند سرپرست جدید مدیریت جهادکشاورزی شهرستان شهریار دیدار و گفتگو نمودند.

در ابتدای این نشست صمیمی،آقای صالح پور رییس محترم هیات مدیره شرکت تعاونی شباهنگ ضمن عرض خیرمقدم و معرفی مدیرعامل، بازرسین و اعضای هیات مدیره شرکت شباهنگ اظهار امیدوار کردند انشالله با حضور مهندس دالوند در این مسئولیت بعنوان یک مدیر با تجربه گام های موثر در جهت رشد و توسعه بخش کشاورزی شهرستان برداشته شود.

در ادامه آقای محمدی مدیرعامل محترم شرکت تعاونی شباهنگ با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی های آتی شرکت تعاونی شباهنگ افزودند, هلدینگ بزرگ شباهنگ فعالیت خود را از سال 1352 آغاز و با وجود موانع و حداقل امکانات توانسته در حال حاضر، فعالیتهای موثری در حوزه های مختلفی همچون بازرگانی، خدمات رفاهی، ورزشی، کشاورزی، آموزشی و پژوهشی انجام دهد و امید است با تعامل و همکاریهای مشترک بتوانیم برای ذی نفعان بخصوص کشاورزان محترم شهرستان گام های مثبتی در جهت توسعه بهره برداران برداریم.

در این دیدار سرکار خانم ماجدی عضو محترم هیات مدیره شرکت شباهنگ انتخاب مهندس دالوند را انتخابی  شایسته برای مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شهریار دانست و با اشاره به سابقه اجرایی و روحیه جهادی ایشان با اذعان به اینکه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با احراز مسئولیت جدید قدرت بیشتری پیدا خواهد نمود خاطرنشان کردند متاسفانه امروزه یکی از مهم ترین مشکلات شهروندان غرب استان تهران عدم حفظ کاربری اراضی کشاورزی، ساخت و سازهای غیرمجاز و دیوارکشی می باشد که این مهم نیاز به تصمیمات قاطعانه،سریع و بدون اغماض مسئولین امر دارد.

در پایان سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان شهریار ضمن تقدیر از حضور میهمانان مجموعه شباهنگ در دفتر خود ،با آرزوی توفیقات روزافزون ، توانمندی های شرکت تعاونی را باعث فخر و مباهات شهرستان خواند و افزود از این ظرفیت و پتاسیل بسیار مناسب شرکت تعاونی شباهنگ باید به نفع شهروندان و به ویژه بهره برداران بخش کشاورزی به بهترین نحو استفاده نمود .

 

 

 

در شب جشن پنجاهمین سالروز تاسیس شرکت تعاونی روستائی شباهنگ شهریار همه شباهنگی ها دور هم جمع شده بودند تا ضمن تجدید دیداری فارغ از هرگونه مشکلات و مشغله های تکراری روزانه در راستای ماموریت های شباهنگ همانند سالهای گذشته هم قسم و یکصدا شوند.
به گزارش روابط عمومی شباهنگ، دراین مراسم که با حضور نمایندگان گروه ها، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره سابق و فعلی و کارکنان شرکت تعاونی روستائی شباهنگ برگزار شد ابتدا به رسم اخلاق با پخش کلیپی از همکاران سفر کرده خود یاد کردند.در ادامه جناب آقای محمدی مدیرعامل محترم شکت، ضمن گرامیداشت و بیان عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن این روز فرخنده به مدعوین عزیز، خاطرنشان کردند از اواخر اسفند ماه 1351 تا به امروز نیم قرن میگذرد، پنج دهه پر از تلاش، تجربه، تحمل سختی ها و در عین حال چشیدن موفقیتها و شاد کامی های فراموش نشدنی...
امید است با یاری خداوند و همت و تلاش یکایک اعضای این خانواده بزرگ بتوانیم دوشادوش یکدیگرگام های مهم تری برای رشد و تعالی شرکت برداریم و سالی سرشار از پویایی با نتایج بزرگ و درخشان در کارنامه این مجموعه پر افتخار ثبت نماییم.

مجمع عمومی فوق العاده نوبت سوم شرکت تعاونی شباهنگ شهریار و حضور نمایندگان محترم سازمان تعاون روستایی شهریار در مجمع عمومی فوق العاده نوبت سوم شرکت تعاونی شباهنگ شهریار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی شباهنگ بهمن 1401

 

 

 

 ثبت نام به صورت حضوری می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

09125831243

021-65221005

 

 

 

پنجشنبه 96/12/5
برگزاری مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم شرکت تعاونی شباهنگ شهریار در محل تالار شباهنگ